E; Utgång

Under dagens löparintervaller fick jag en skön känsla. En känsla av att jag faktiskt orkade mer än förra veckan jag sprang dessa. Tummen upp! 
 
Nu när vägarna och stigarna börjar bli snöfria är det hög tid att lämna löpbandet och istället springa utomhus. Även fast man kan ställa in lutningen på löpbandet, så är jag tveksamt till att det verkligen kompenserar det luftmotstånd och den kupering som man möter utomhus. Dock är löpbandet perfekt då man ska springa intervaller. För att man ska få ut det mesta av intervallträning ska de upprepade löpningarna ha exakt samma fart och sträcka, vilket kan vara krånligare att uppnå utomhus.
 
 
 
/E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0