M; back in business.

Då var jag igång igen och jäklar vad skönt det kändes att få köra ett fyspass efter tre veckors uppehåll. Det kändes verkligen att jag varit borta i 3 veckor. Den typen av träning är väldigt svår att hålla i, även om man tränar vanlig träning som att gå på gymmet eller sticka ut och springa. Att jag kände mig mer trött än vanligt är bara ett tecken på att den träningen är sjukt jäkla bra. Löpningen får dock vänta tills magen har återhämtat sig.
 
 
Ett "träningsläger" i spanien vore ju inte helt fel ( med andra ord så tränar jag&min familj som dårar när vi åker till spanien på semester)
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0