M: Reds health club= himmelriket

Ojojoj.
 
Idag besökte jag söderns största gym(i usa) som är ett riktigt paradis för träningsälskare och jag är helt kär, jag fullkomligt älskar det här gymmet. Det är svårt att förklara hur stort gymmet är, det måste ses med egna ögon, men jag ska försöka. Det finns flera pooler, en jäkla massa tennisbanor, flera våningar med träningsredskap- och maskiner, mer än 100 st cardiomaskiner, basketplan,bubbelpool, tjejgym, bar, restaurang, dagis, helt jäkla galet!
 
 
 
Dagens träning:
Morgonträning- 1 mil powerwalk + 30 minuter styrka
Kvällsträning- 1,5 h på gymmet.
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0