M; "semester" i La Manga.

Nu var det ca en vecka sedan vi kom hem ifrån Spanien och jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, dels för att jag gått och blivit sjuk, vilket betyder att jag har legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Nu har det börjat krypa i hela kroppen och blir jag inte frisk snart så kommer jag väl börja klättra på väggarna.
 
Våran semester i spanien var iallafall väldigt trevlig och bra. Sen kan man ju diskutera om man får kalla det för semester när man kör 1-2 träningspass om dagen, de flesta skulle nog kalla det för träningsläger. Jag älskar iallafall att träna på min semester.
 
Så här såg min träningsvecka ut i spanien:
Fredag - 5 km löpning
Lördag - 4 km löpning + 30 min styrka
Söndag - 5 km löpning + 30 min styrka + 5 km pw
Måndag - 1 mil löpning + 60 min tennis
Tisdag  - 1 mil löpning  + 6 km pw
Onsdag - 7 km löpning + 60 min styrketräning + 30 min tennis
Torsdag - VILA

När jag kom till spanien så fick jag en chock över hur bra det gick att löpa, hemma har det knappt funkat alls, men jag antar att det var för att jag fick komma ifrån all jäkla pollen. Det var iallafall helt underbart att kunna springa utan att magen och andningen sa ifrån, men nu har jag inte kunnat springa här hemma eftersom att jag varit sjuk, men det blir spännande att se hur det går när jag blir frisk.
 
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0