E; Civilekonomen har talat...

I många utav oss bor nog en liten Ove Sundberg (kanske främst i mig). MEN, när det kommer till löparskor ska man verkligen inte sätta den sidan till. Enkelt sagt; Med fel skor kan mycket gå fel, och med rätt skor kan mycket gå rätt.

 

Just nu springer jag i nedanstående; ett par Lunarlon with dynamic support system.  De passar mitt löpsteg och mina fötter bra. Jag är personligen urusel på olika skomärken och dess egenskaper, därför tog jag hjälp av en som visste bättre – det äre värt!

 

Har ni tränat något idag? För min del blev det 45 minuter på crosstrainern, där jag blandande intervaller av olika dess slag. Jag avslutade passet med 30 minuter Zumba framför TV´n och Wii-spelet. Detta Zumba-spel införskaffade jag mig härom veckan, jag berättar mer om det vid ett senare tillfälle..

 

 

 

Ha en mysig fredag, det ska jag!

 

/E


Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Snygga! :)

2013-03-27 @ 09:19:24 / URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0