E: - Ett dygn har 24 timmar...

Jag fortsätter på Mikaelas spår ”att inte veta vart jag bor…”. Just nu är mina pendlingsorter Örebro-Fagersta-Norberg-Sörbo (och omvänt). Örebro står för civilekonomstudierna, och de övriga orterna står för ”hemma”. För närvarande tränar jag minst ett träningspass om dagen. Hur dessa ser ut varierar från dag till dag, vilket ni säkert kommer att märka längre fram.

 

Skolan och studierna tar upp väldigt mycket av min tid och energi. Skolan är krävande på många olika sätt och just därför bli träningen extra viktig för mig. Utan träningen skulle jag varken orka eller klara av skolan/vardagen så pass bra som jag gör idag. Ett dygn har 24 timmar, jag ska dela med mig av några av mina viktigaste timmar; träningstimmarna.

 

Värt att nämna är väl kanske också att jag fortfarande, snart ett år efter operation, försöker återhämta mig efter en knäskada. Det går upp och ned, som med allt annat!'

 

 

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0