M: - challenge yourself

Jag älskar att sitta och kolla på fitspobilder, det gör mig otroligt motiverad och taggad till att träna, träna och träna. Det är verkligen jättekul att se vilka resultat träning faktiskt kan ge. Ett tips till er som tycker det är kul att se resultat av er träning, är att ta bilder på er själva, för att sen kunna gå tillbaka och se vilka framsteg ni gjort. Jag måste ju erkänna att det känns fruktansvärt töntigt att stå och spänna på sig framför kameran, men vad gör de, detta är ett perfekt sätt att utmana sig själv på, för visst vill man ha gjort framsteg nästa gång man plockar fram kameran?  
 
Challenge yourself!
 
 
 
/M

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag älskar verkligen fitspo bilder & bloggar :)

Svar: jag också, det är så inspirerande :)
fitistheshit.blo.gg

2013-03-21 @ 16:47:36 / URL: http://babyklegg.blogg.se/
Postat av: alva

Åh vill också se ut sådär! Haha saknar dina träningspass när du var här, då blev det lite ordning! Du får komma hit snart så vi kan köra hårt! Kram

Svar: Ja vi får köra lite pass när jag kommer till er, har en hel del nya övningar jag kan visa, det blir jättekul :) <3
fitistheshit.blo.gg

2013-03-27 @ 21:05:09 / URL: http://alvavikstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0