M: Dagens dubbel

Idag har jag dubblat, det blev alltså två träningspass istället för ett. Detta hör inte till vanligheterna, eftersom tiden inte brukar räcka till två pass, men jag blir superglad när jag väl hinner med det. Jag började morgonen med ett 40 minuterspass på löpbandet och på kvällen körde jag mitt första SpinCore-pass. Först körde man 45 minuter core, alltså träning med inriktning på mage&rygg och sen blev det 45 minuter spinning.
 
Jag har haft problem med att springa de senaste månaderna pga mina magproblem men sen förra veckan har jag kunnat börja springa igen, utan att få sådär överdrivet ont i magen och nu har jag blivit lika kär i det som jag varit förut.  Hur kul är det inte att springa till grymt bra musik? Jag älskar det.
 
 
 
 
 
/M
 
 

Kommentarer
Postat av: Anais Wilson

Härlig och inspirerande blogg!

2013-03-15 @ 16:41:33 / URL: http://wakeupandlive.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0