M: - Hard work is the key to success.

För tillfället så läser jag en kurs som heter kvalitativ metodteori och det kan vara den absolut tråkigaste kursen jag läst hittills, men också den mest slappa kursen. Det här är första gången jag känt att jag faktiskt har tid att träna två gånger om dagen och därför tänker jag passa på nu de sista dagarna, för nästa kurs blir ett helvete.
 
Efter dagens seminarium så stack jag ut på en riktigt lång powerwalk samtidigt som jag uträttade ett ärende. Jag gick nämligen till Maxi för att kolla på en resväska. Totalt blev det 1,5 mil och det är jag riktigt nöjd med. Sen var det bara att åka hem för att ladda om batterierna med lite käk och en powernap. Kvällsträningen bestod av ett pass på gymmet.
 
Dagens styrkepass, ca 60 minuter.
  • Gaint-set (5 olika axelövningar) x 3set
  • Superset (bicepsc och axelpress) x 3set
  • Enarmsrodd på bänk x 3set
  • Omvända flyes på bänk  x 3set
  • Ryggresningar m vikt i diagonalställning x 3set
  • Gaint-set (7 olika magövningar) x 3set
  • Sidoplanka på bosu x 3set
  • Brutalbänken x3set
 
/M
 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Riktigt bra inspobild! :)
Av alla träningsbloggar jag läst gillar jag verkligen eran mest ^^

Svar: Vad roligt! :) Följ oss gärna!
fitistheshit.blo.gg

2013-03-27 @ 15:21:18 / URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0