M: Premiär.

Japp, idag blev det premiär för min nya garminklocka och jag älskar den redan. Vi kommer garanterat spendera många timmar tillsammans i spåret. Den fungerar verkligen jättebra och jag gillar verkligen att jag kan lägga in all träningshistorik i datorn och även i telefonen. Dessutom är jag jäkligt glad att jag köpte klockan innan jag ska åka till USA, för där kommer den verkligen komma till användning.
 
Som ni kanske märkt så har jag legat lågt med träningsinläggen den här veckan, det beror på att jag varit sjuk, men idag körde jag igång igen och jäklar vad bra det kändes. Jag har nästan klättrat på väggarna den här veckan, jag hatar att inte kunna träna, men nu är jag igång igen, vilket är underbart.
 
 
Idag blev det 1 mil powerwalk + 1,5 h styrketräning.
 
/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0