M: som i Mikaela

Hej, det är jag som är Mikaela Sandström och när jag skriver mina inlägg så kommer de att börja med ett M. Tänkte bara berätta lite om mig själv. Jag fyller snart 21 år och insåg nyss att jag inte kan bestämma mig för vart jag bor. Jag har en lägenhet i Västerås, där jag studerar till sjuksköterska men sen så bor jag även i Sörbo hos mina föräldrar, med andra ord så bor jag lite överallt. Jag älskar att träna! Jag har spelat fotboll sedan jag var liten men nu har jag fått lagt skorna på hyllan pågrund av att jag har problem med tarmen, jag försöker dock träna så mycket som magen tillåter. Jag tränar styrketräning, hunkfys, spinning och löper(när magen tillåter det). När jag är hemma Fagersta tränar jag fys 4 gånger i veckan och kör annan träning de resterande dagarna. När jag är i västerås spenderar jag mycket tid på Friskis & Svettis. När jag inte tränar så tycker jag om att umgås med familjen,pojkvännen och mina vänner. Sådär, då vet ni lite mer om mig.

 
/M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0