E; Ett av- och påhopp

Härmed offentliggör jag mitt avhopp från squats-challenge. Jag känner att mitt knä påfrestas mer och mer för varje dag, och därför väljer jag ett avhopp så att jag klarar av min "vanliga" träning utan smärta eller andra problem. Men ni andra; fortsätt om ni kan. Dock måste ett avhopp följas av ett påhopp, vad det blir visas inom kort. 
 
Jag har de senaste dagarna känt mig allmänt trött och snorig, jag är nästan säker att det beror på pollen. Det är samma visa varje vår, ändå tar jag mig inte tid att gå och testa mig på hösten - jag får helt enkelt skylla mig själv. Träningspassen de två senaste dagarna har därför utövats inomhus, men imorse trotsade jag allergin och löpte utomhus istället. Jag avslutade passet med mag- och bålstyrka. 
 
Ungefär såhär har jag sett ut de senaste dagarna, men träningen gör mig trots allt piggare.. 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0