E; Stress...

Oj, inser nu att det var många dagar sedan jag hörde av mig här. Anledningen till mitt icke-skrivande är inte att jag inte tränar, för det gör jag för fullt. Dock har jag väldigt mycket att plugga till inför nästa veckas tentamen, vilket tar upp i princip all min tid just nu. Skulle dock vilja påstå att det är under dessa stress-panik-veckor som träningen är som viktigast. Dagens höjdpunkt är löpträningen, då kan jag släppa allt annat.
 
Förresten, hur går det med era squats? Jag vet att Mikaela fortfarande kör i alla fall, heja er!
 
 
 
/E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0