M: Garminklockan, bästa köpet på länge!

Jag har blivit helt kär i min garminklocka, det är seriöst det bästa köpet jag har gjort på länge. Om någon har funderat på att skaffa en träningsklocka så tycker jag absolut att ni ska köpa en garmin. Den är lätt att förstå trots att det är en riktigt bra klocka. Jag köpte en suunto för något år sedan och jag var så jäkla nära på att kasta ut fanskapet från balkongen, den var så sjukt jäkla svår att förstå och mitt tålamod är tydligen inte så bra. Garmin är helt enkelt det absolut bästa som jag testat.
 
Idag började jag morgonen med ett 40 minuterspass på löpbandet och 60 minuter styrka(ben+mage) och på kvällen blev det 60 minuter spin/intensiv. Jag älskar att träna till superbra och hög musik, därför gillar jag spinning. Springer jag på löpbandet dunkar jag också riktigt hög musik, vilket gör det mycket roligare.
 

 
Så här såg jag ut innan dagens löpträning, om några dagar kommer jag kunna spring runt såhär utomhus, underbart! (förhoppningsvis så kommer jag bättra på brännan en aning också, för nu ser jag ut som ett spöke)
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0