E; Lättnad!

Äntligen, nu kan jag andas ut. Tentan är skriven och nu väntar några lediga dagar innan jobb drar igång, fy f-an vad skönt!
 
Idag, den första lediga dagen, bestämde jag mig för att inleda med löpning, dock ville min mage annat. Just nu är min mage ur funktion av diverse olika anledningar. Jag behöver nog inte förklara mer, utan jag är under utredning och hoppas få en lösning på problemet :) 
 
Nåväl, det blev några kilometer "promenad" och ett crosstrainerpass mot kvällen. Jag ser fram emot den kommande träningssommaren! Tillsist måste jag bara slå ett slag för träningsutsikten: 
 
 
/E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Vi är två träningsintresserade tjejer som heter Elinor (Ella) och Mikaela. För ungefär två år sedan satte en skada och en sjukdom stopp för det fotbollsspelande som länge varit en stor del av våra liv. Träningen fick då börja uttrycka sig i andra former, och där någonstans är vi idag. För att ta träningen till nästa nivå vill vi nu dela med oss av vår dagliga träning och av den erfarenhet vi har. Om vi på vägen kan inspirera någon, så är vi väldigt glada för det.

RSS 2.0